• Uit voorraad geleverd
  • Niet tevreden? Geld terug
  • Voor 18:00 besteld is vandaag verstuurd*
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Achteraf betalen mogelijk

Klachten

bouFFante doet zijn uiterste best om u als gewaardeerde klant tevreden en gelukkig te houden. Elke dag zijn wij bezig om onze shopervaring en service voor u te verbeteren. Heeft u vragen of op- of aanmerkingen over onze website of service? Laat het dan ons weten door een bericht achter te laten op onze contactpagina. 


Uw klacht melden:

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met ons, onze producten en/of service, dan kunt u ons contacteren via het contactformulier of via ons e-mailadres: info@bouffante.nl. 

Na ontvangst van uw klacht, voorzien wij u binnen twee werkdagen van een inhoudelijke reactie om samen tot een mogelijke oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).